Kimler Katılmalı : Satış, müşteri ilişkileri kadrolarına önerilir. Neden : Müşterilerin zoru kolayı yoktur bilincini sindirebilmek önemli bir detay günümüzde. Mutlu ve kolay bir müşteri satışçının karşısında zora dönüşebilir, zor ve mutsuz olan satışçının karşısında kolaya dönüşebilir. Önemli olan zorla başa çıkmak değil zoru dost a çevirmektir. Kazanımlar : Farklı iletişim tarzlarını ayırt edip, zor insanlar karşısında uygulayabilecekleri teknikleri öğrenebilme, iş yaşamında karşılaşılabilecek olumsuzluk kaynakları hakkında farkındalık oluşturup farklı durumlara karşı hazırlıklı olabilme anlayışını edinebilme, yıkıcı duyguların etkilerini en aza indirmek konusunda gelişmiş becerilere sahip olabilme. Süre : 2 Gün