Projelerde İK ve İletişim Yönetimi

Kimler Katılmalı : Şirketlerin İK departmanı yöneticileri, Proje organizasyonu içinde yer alan tüm paydaşlar, Proje Takım Üyeleri, Proje Yöneticileri, Orta ve Üst Düzey Yöneticiler Neden : Günümüzdeki değişen koşullarda, insan faktörünün önemi sanılan aksine her geçen gün daha da artıyor. Projelerin başarı seviyeleri ve performansları ağırlıklı olarak insan faktörüne dayanmakta. Ortaya konan tüm çalışmalar bir proje yöneticisin %75-90 zamanının iletişimle geçtiğini net bir şekilde gösteriyor. Bu zaman diliminin verimliliğini arttırarak, proje sonuçlarını nasıl birebir etkileyebileceğimizi somut örneklere ispatlayacağız ve verimliliği arttırmanın yollarını tartışacağız. "PROJELERDE İK & İLETİŞİM YÖNETİMİ" eğitiminde evrensel olarak en geniş kabul görmüş olan Proje Yönetimi yaklaşımı olan PMI®(Project Management Institue) metodolojisini baz alarak, proje özelinde, İK ve İletişim yönetimi yaklaşımlarını interaktif vaka analizleri ve birebir katılımcının proaktif rol üstlendiği, analitik, sayısal, mantığa dayalı metotlar ve birebir iş hayatının içine değen, gerçekçi bir eğitim sürecinde ele alıyoruz. Ayrıca, Kazanılmış Değer Analizi ile proje performansı ölçümleme ve raporlama süreçlerini ele alacağız ve kendi projelerimize birde bu gözle bakacağız. Kazanımlar : "Patron" yerine "Lider" olabilme, PMI metodolojisine göre İK ve İletişim yönetimi, "İletişim Yönetim Planı" oluşturma, "Paydaş Analizi" , Paydaş Beklentilerinin Yönetilmesi ve "Stakeholder Register" oluşturma."Earned Value" metodu ile Proje Performans Ölçümlemeleri ve Proje Performans Raporlaması, Doğru bilgiyi, doğru zamanda, doğru kitleye iletme, "Catcher" Hipotezi ve Mobilite Matrisi, "Etkili ve Etkin" proje takım üyeleri ve "işe yarayan" motivasyon yöntemleri Süre : 2 Gün


İletişim Kaydı

Hizmetlerimiz ile ilgili düzenli bilgi almak ve E- Bülten aboneliği için lütfen ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yapacağız.