Makaleler

Yaratıyor Muyuz?

2016 yılını yaşıyoruz. Teknolojinin hızını bile konuşurken bazı yöntemler, uygulamalar, bakış açıları eskiyor. Rekabet de bu hıza uygun bir şekilde artıyor. Daha önceden tecrübe edilmiş ve sonuçları pozitif olan her yöntem içinde biraz da geleneksellik barındırıyor.

Dolayısıyla dünyanın ve iş hayatının dönüşüm hızına sadece yetişmek de yeterli olmayabilir. Bu dönüşümün, gelişimin anca önünde koşan bir şirkettseniz gerçek bir marka, ruhu olan bir değer olabilirsiniz. Bunu da şirketlerin duvarları, masaları, konforlu sandalyeleri yapamayacak. Çalışanlar gerçekleştirebilir. Yaratıcılığı kullanma fırsatı sunan, başka bir "iyi" ve "yeni" için yola çıkma biletini veren şirketler müşterileri karşısında gururlu bir tebessümle durabilirler.

Peki bu yaratıcılığı ortaya çıkarmak için hem şirket hem de çalışan neler yapabilir?

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.