Makaleler

Performans ve Karlılık Sağlayan Eğitim ve Gelişim Stratejileri

Hepimiz sanırım farkındayız ki firmaların sunduğu hizmetler birbirlerine benzemeye başladı. Müşteri segmentleri giderek birbirlerine yakınlaşıyor. Ürünler, hizmetler, pazarlama yöntemleri, satış ortamları, fiyatlar hatta eğitimli satışçıların belirli davranışları bile büyük benzerlikler gösteriyor. Doğal olarak tıkanmaya doğru giden bu rekabet ortamında farklılaşma, innovasyon, markalaşma vb yöntemler genelde firmaları, özelde ise kişilerin can simidi olarak görülüyor.

Esasen satış benim hayran olduğum bir meslek. Günümüz iş yaşamında görevi ne olursa olsun her çalışanın satış kavramından haberdar olması, çabalarını pazarlayabilmesi kariyerinde daha da başarılı olabilmesi açısından belirleyici bir faktör. Bu sebeple satışçı ifadesini sadece satış kadroları için kullanmayacağım. Kastım elbetteki önce satış kadroları ile beraber firmadaki bütün çalışanlardır, üstler dahil.

Peki kurum olarak satışınızla, hizmetinizle gerçekten bu çetin rekabet ortamında farklılaşmak istiyor musunuz? Ses getirmek, başarı hikayeleri oluşturmak, ekol haline gelmek, yüksek karlılığa geçmek istiyor musunuz?

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.