Satışları Arttırma ve Hizmette Farklılaşma Teknikleri

Kimler katılmalı?
• Satış Kadroları için önerilir

Neden ?
Çünkü her bir birey bulunduğu kuruluşun kendi kuruluşu olduğunu ve kendisini yaptığı işin genel müdürü olduğunun farkına varması şart. Diğer çalışanlar olmadan kendi başarısının mümkün olamayacağı gerçeğine binaen kendisini geliştirmekle sorumlu. Bu program çalışanları profesyonel bilinçte bir takım çalışmasına net biçimde davet ediyor ve içine çekiyor.

Nasıl
• Kazandırılmak ve/veya pekiştirilmek istenen becerilere ilişkin davranış değişikliği alanlarının anlaşılması
• Başarılı ve başarısız uygulamalarla ilgili yaşanmış örnekler
• Becerilere ait sınıf içi uygulamalar ve geribildirimler
• Becerilerin gerçek yaşama aktarımını kolaylaştıracak alıştırma ve uygulamalar
• Gelişim planlarının oluşturulması

Kazanımlar
Bu programın bitiminde, aşağıda sıralanan alanlardaki bilgi ve becerilerin gelişimi hedeflenmektedir:

• Müşterilerin ve Kurumun öneminin pekiştirebilme, Müşterinin gerçek ihtiyacını fark etme ve uygun satış danışmanlığı yapabilme,
• Fark yaratacak gerçek hizmeti sunma felsefe ve yöntemlerini öğrenebilme,
• Müşteri şikayetleri ile karşılaştıklarında ve kriz ortamlarında nasıl davranacaklarını içselleştirebilme, pekiştirebilme. Konumlarına göre müşterilere yaklaşım anlayışında ortak bir felsefe ve vizyon oluşturabilme.
• Profesyonel davranış standardı bilincinin oluşturabilme.

Süre
2 gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.