Satış Yönetimi

Kimler Katılmalı : Satış ve pazarlama yöneticileri, Satış şefleri ve satış ekibi yöneticileri. Neden : Daralan pazarlar ve artan rekabet, satış yönetimini hiç olmadığı kadar önemli hale getirmiştir. ABD İşgücü İstatistikleri Bürosunun verilerine göre satış ekipleri ülkedeki toplam işgücünün yüzde 15’ini oluşturmaktadır.
Ürün, fiyat, tanıtım ve dağıtımdan oluşan pazarlama karmasının kalbinde yer alan kişisel satış, müşteri ile doğrudan ilişki kurmaya dayalıdır. Müşteri ile kurduğu çift yönlü iletişim sayesinde satış mesajının müşterinin ihtiyaçlarına tam ve doğru biçimde uyarlanabilmesini sağlayan kişisel satış, tahminlerin tam tersine daha bir öne çıkmıştır.
Bir satış yöneticisinin en temel iki işlevi, kurum hedeflerini gerçekleştirmek üzere satış operasyonlarını düzenlemek ve satış ekibini bu doğrultuda geliştirmektir.
Hızla değişen tüketici eğilimleri ve pazar dinamikleri, şirketleri bir yandan klasik pazarlama ve satış yönetimi alışkanlıklarının ötesine geçmeye zorlarken diğer yandan yönetsel hatalara karşı giderek daha az tolerans göstermektedir.
Bıçak sırtında yaşayıp, yaşamda kalabilmenin tek yolu; bıçak sırtında yaşamasını öğrenmektir. Kazanımlar : Bu programın bitiminde, aşağıda sıralanan alanlardaki bilgi ve becerilerin gelişimi hedeflenmektedir:

• Stratejik planlama ve satış yönetiminin ilkeleri
• Kişisel satış, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
• Satış hedeflerinin belirlenmesi ve satış tahmini
• Satış ekibi kurma ve yönetme
• Liderlik ve motivasyon
• Prim sistemleri
• Performans değerlendirmesi Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.