Telefonda İletişim ve Hizmet

Kimler katılmalı : Yaşamında telefonu kullanan, özellikle etkili, doğru telefon görüşmeleri yaparak işlerini kolaylaştırmak isteyen tüm çalışanlar. Neden : Bir kuruluşta telefon dışarıya açılan ilk pencere olup, telefon konuşmaları da ilk izlenim demektir. Bu nedenle çalışanların telefonun doğru kullanımı ve telefon görüşmelerinde uyulması gerekenler konusunda bilgi sahibi olup, etkili telefon konuşmalarını başarıyla yapmaları gerekir. Kazanımlar : Telefon konuşmaları sırasında farkında olmadan yapılan hataları fark eder hale gelmek, Telefonda konuşurken müşteriye kendini iyi hissettirerek şirketin imajını olumlu yönde arttırmak için gereken tüm teknikleri öğrenmek ve başarıyla uygulamak, Telefonda konuşma süresini optimum kullanmak ve arayana empati gösterebilmek, Kızgın müşterilere olumlu yaklaşabilmeyi başarmak Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.