Fark Yaratan Mükemmel Hizmet

Kimler katılmalı : Kurumların telefonda müşteri sadakati yaratmayı temel ilke edinmiş, üst segment müşterilere hizmet veren, farklılaştırılmış yetkiler kullanan, kalite odağını ön planda tutması beklenen ekiplerde çalışan müşteri temsilcileri/danışmanları, bir üst pozisyona hazırlanan talent poolda yer alan müşteri temsilcileri/danışmanları. Neden : Farklılaştırılmış segmentlerdeki önemli müşterilere özel hissettirecek yetkinliklerin Müşteri Hizmetleri çalışanlarına kazandırılması için hazırlanmış bir programdır.

Müşteri sadakati yaratmak:

• Müşterilerin memnun olması
• Kurumla çalışmaya devam etme arzusu taşıması
• Kurumla çalışmayı başkalarına tavsiye etmesi

Çerçevesinde ele alınmakta ve Modern sadakat ölçümleri bu başlıklarla ölçümlenmektedir.

Bütün sektörlerde gittikçe kızışan rekabet ve pazar koşullarında farklılaşma; teknoloji ve ürün çeşitliliğinden verilen hizmetteki farklılaşmaya doğru kaymaktadır. Müşteri Hizmetlerinde “fark yaratan mükemmel hizmet” anlayışını sergileme ve kurumun değerlerini müşterilerine aktarma rolü Müşteri Temsilcilerine düşmektedir.

Bu eğitim programının amacı, Kurumun müşteri sadakati yaratma anlayışını çalışanları aracılığıyla müşterilerine yansıtılmasını sağlamaktır.

Program öncesindeki çalışmayla Kurumun gerçeklerine, iç işleyiş ve süreçlerine dair bilgi alınarak, çalışanların yaşadığı gerçek tecrübelerden yola çıkarak mükemmel hizmete giden süreç geliştirilecektir. Program, genel müşteri hizmetleri yaklaşımları esas alınarak müşteri temsilciliği pozisyonundan yönetim kademelerine geçmiş gerçek kişiler tarafından dizayn edilmiş, kendi başarı ve başarısızlık örnekleriyle çeşitlendirilmiştir. Kazanımlar : Hizmette farklılaşmaya giden yolda çalışanların farkındalığının artması, üst segmente hizmet eden müşteri temsilcilerinin/danışmanlarının müşteri sadakati yaratmadaki yetkinliklerinin artırılması, hizmet kalitesinde müşteri beklentilerinin ötesine geçebilmek için gereken becerilerin gelişmesi, gelecekte müşteri hizmetlerinde kariyer yapmayı hedefleyen müşteri temsilcilerinin/danışmalarının müşteri sadakatini sağlamaya adım atmalarının sağlanması. Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.