Telesatış ve Telepazarlama

Kimler Katılmalı : Kurumların Telefonda hizmet veren satış ve/veya müşteri temsilcileri. Gerek Gelen (inbound) çağrılarda satış teklifi yapması beklenen , gerekse satış amaçlı Çıkan (outbound) çağrılar yapan kişiler bu programın hedef kitlesidir. Neden : Tele satış; potansiyel ya da mevcut müşterilerin bir ürünün veya hizmetin telefon aracılığıyla satışını ifade eden bir süreçtir. Kurumlar; pazar paylarını artırmayı, mevcut müşterilerini korumayı ve müşterilerini daha büyük müşteriler haline getirmeyi hedeflerler.

Kurum, müşterilerine kattığı değer sayesinde rekabet avantajı sağlar. Müşterilere değer sunulması ve olumlu ilişkiler kurulmasını sağlamak çalışanların yetkinliğiyle birebir ilişkilidir.

Bu programda kurumu hedeflerine ulaştıracak en büyük güç olan insan kaynağına, müşterilere değer katma ve hizmet kalitesini sergileme yöntemleri aktarılacak; telefonda satış kuralları öğretilerek ikna ve satışı tamamlama yetkinliği kazandırılacaktır. Kazanımlar : Kurumu hedeflerine ulaştıracak satış yeteneğini sergileme başarısını göstermek, bu başarıyı kişisel performansına yansıtan ve çalıştığı kuruma değer katan satış temsilcisi olmak. Satış temsilcilerinin eğitimle elde edecekleri kazanımlar sonrasında; fark yaratan, nitelikli satış temsilcilerine sahip olmak. Kurumun satış hedeflerini realize etmek. Outsource Firmalar için karlılığı ve Kurumsal Müşteri memnuniyetini ileriye taşımak. Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.