Satışta Diyalog Teknikleri

Kimler Katılmalı : Tüm satış Personeli Neden : Satış ve pazarlama ekibi her zaman mevcut müşterilere satış yapmaz. Çoğu zaman yeni ve potansiyel müşteriler aramak ve onları da müşteri portföylerine katmak zorundadırlar. Bu nedenle satış ve pazarlama ekibinin yeni müşteriler karşısında etkili ürün tanıtımı ve pazarlama teknikleri konuşunda donanımlı olmaları gerekmektedir. Kazanımlar : Müşterinin nelere ihtiyacı olduğunu anlayabilmek, Müşteriye ihtiyacı olan ancak bu ihtiyacının bilincinde olmayan durumlar için farkındalık yaratabilmek, Sunulan ürün ile ilgili hangi bilgilere sahip olunması gerektiğini öğrenmek, Müşteriye karşı etkili olabilecek yaklaşım yöntemlerini öğrenmek Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.