Müşteri ile İletişim

Kimler Katılmalı : Tüm satış Personeli Neden : İletişim ve kişilerarası etkileşimin bireyin motivasyonunu ve verimliliğini arttırdığı çok sayıda araştırma ile gösterilmiştir. Öte yandan bireyler arasındaki iletişim kanallarının açılması ve ilişkilerin geliştirilmesi, kurumsal davranışların kalıcılığı açısından hayati önemdedir. Müşteri ile ortak iletişim çerçevesinin yaratılması, kurum kültürü oluşturmanın vazgeçilmez bir unsurudur. Giderek ucuzlayan ve birbirine yaklaşan teknolojiler ise rekabet koşullarını sertleştirmiştir. Gelinen noktada yaşamda kalabilmenin yolu müşteri ile kalıcı ilişkiler kurmaktan geçmektedir. Küresel rekabetin içinde kalabilmenin tek yolu müşteri odaklılık ve müşteri sadakatidir. Kazanımlar : İletişim becerileri, Müşteri odaklılık, Müşteri değeri yaratma ve değer aktarma, Müşteri ihtiyaçlarının belirlenmesi, İtirazların karşılanması, Müşteri sadakati yaratma Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.