ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

Kimler Katılmalı : Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarını şirketlerinde başlatacak veya ISO 9001: 2015 versiyonunu güncelleştirecek olan her kademe yöneticiler. Neden : ISO 9001 standart serisi Uluslararası Standartlar Organizasyonu (International Organization for Standardization (ISO) ) tarafından 1987 yılında Uluslararası Standart olarak hazırlanmış ve 1994'de revize edilmiştir. Standartları her beş yılda bir gözden geçirerek günün koşullarına göre revize etmek ilkesi ile çalışmaları tamamlanan 2015 revizyonu yürürlüğe girmiştir. ISO 9001 standartlarının 2015 revizyonunun temel nedeni kuruluşların faaliyetlerine katma değer kazandırma ve performansı sürekli artırma olanağı sağlamaktır. Müşteri odaklılık, liderlik, çalışanların katılımı, proses yaklaşımı, sistem yaklaşımı, sürekli iyileştirme, gerçeklere dayalı karar verme ve tedarikçilerle karşılıklı çıkar ortaklığına dayalı ilişki kavramları üzerine kurulmuş olan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, müşteri memnuniyetinin, müşteri beklentileri ve geçerli yasal şartlar karşılanarak sağlanması için şartları tanımlamaktadır. Müşteri tatminini izlemek, dokümantasyondan çok uygulamaya ve performansa önem veren bir yapı oluşturmak, genel yönetim sistem prensiplerini desteklemek ve yönetim sistemlerinin entegrasyonunu kolaylaştırmak, süreç yaklaşımını esas almak, her birim ve seviyede ölçülebilir, kalite hedefleri belirlenmesini ve kalite hedeflerine ulaşmak için sürekli iyileştirmeyi sağlayacak kalite planlamasının yapılmasını sağlamak standardın temel özellikleridir. Kazanımlar : Standart gereksinimlere tam hakimiyet, Katılımcıların kendi firmalarına ait süreçleri belirleyebilme kabiliyeti, Süreç performans ölçümü ve iyileştirme konusunda beceri kazanması, ISO 9001:2008 Sistemini kurabilme becerisi Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.