Zaman Yönetimi ve Stratejik Önceliklendirme

Kimler Katılmalı : İş, güncel yaşam ve toplantılarda daha az zaman harcayarak daha çok etkili olmak isteyen tüm çalışanlar Neden : Zaman yönetimi günümüzün yoğun ve hızlı çalışılan iş ortamlarında en önemli temel becerilerden biri haline gelmiştir. Bu programda klasik zaman yönetimi ilkelerinin yanı sıra katılımcıların en temel karar verme unsuru olarak kullanmaları gereken kurum stratejisi ile bağlantı kurma unsuru özellikle aktarılmaya çalışılmaktadır. Bu çerçevede günlük iş yaşamında önceliklendirme kararlarının şirket/bölüm hedeflerinin en yüksek performansla gerçekleştirilmesini sağlayacak şekilde verilmesinin alışkanlık haline gelmesi amaçlanmaktadır. Gerçek iş yoğunluğu örnekleri uygulamalarda kullanılmakta ve Outlook kullanımı üzerinden ipuçları paylaşılmaktadır. Kazanımlar : Kişisel organizasyon ve planlı çalışma, Etkin zaman kullanımı ve zaman hırsızlarıyla mücadele, Taahhütlere bağlılık ve hedefe yönelik çalışma, Önceliklerin doğru saptanması, Bireysel verimliliğin arttırılması Süre : 1 gün


İletişim Kaydı

Hizmetlerimiz ile ilgili düzenli bilgi almak ve E- Bülten aboneliği için lütfen ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yapacağız.