Müşteri Deneyimi

Kimler Katılmalı : Müşteri odaklı firmaların her seviyedeki yöneticileri Neden : Müşteri bağlılığını sağlayabilmek için, rekabet ortamında baştan uca müşteri deneyimini anlamak; ona göre yapılanmak amaçlanmalıdır. Kazanımlar : Müşteri odağını sağlayabilmek;
Bütünsel deneyim sürecini anlayabilmek;
Şikayet yönetimini etkin yapabilmek;
Müşteri deneyimi göstergelerini oluşturabilmek;
Özel zamanları tanımlayabilmek ve bunlara uygun yaklaşımlar oluşturabilmek Süre : 1 Gün


İletişim Kaydı

Hizmetlerimiz ile ilgili düzenli bilgi almak ve E- Bülten aboneliği için lütfen ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz. Sizlere en kısa sürede geri dönüş yapacağız.