Toplam Kalite Yönetimi

Kimler Katılmalı : Her düzey yönetici ve çalışanlar. Neden : Toplam Kalite Yönetimi, bir yandan müşteri ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak bir yandan da maliyetleri düşürmek suretiyle kuruluşları daha esnek ve rekabetçi kılan bir yönetim anlayışıdır. Özetle, firma bütününde kalitedir. Toplam Kalite Yönetiminin uygulamaya geçmesi ile ve faydaları konusunda kapsamlı bir çalışma yapan Dr. Vinod Singhal ve Dr. Kevin Hendricks, TKY ilkelerinin etkin uygulanmasının başarılı sonuçlar yarattığı hakkında sağlam deliller sunmaktadır. Kalite ödülü kazanmış 600 kuruluşta 5 yıl süren çalışma hisse değerleri, işletme gelirleri, satışları ve satış karlılıklarında, istihdamda ve aktiflerinin büyümesinde anlamlı iyileşmeler göstermiştir. Dr. Singhal ve Dr. Hendricks yaklaşık 600 kuruluşun mali kazanımlarını benzer boyutla ve aynı endüstri kesiminden belirlenen bir kontrol grubu ile karşılaştırmışlardır. Her iki grup ödül kazananların ödülden bir yıl öncesini ve ödül kazandıktan 4 yıl sonrasını kapsayan 5 yıl boyunca izlemiştir. Ödül kazananlar birçok mali başarım ölçütünde ortalama olarak belirgin daha fazla iyileşme göstermişlerdir. Kazanımlar : "Toplam" anlayışının öğelerinin belirlenmesi, TKY Yapı Taşlarının Uygulanma Yöntemleri, Değişimin kazançları ve nereden başlanılacağı, Malcolm Baldridge ve EFQM mükemmellik modeli kriterlerinin anlamının pekiştirilmesi, Hayata Geçirilmesinde Tehditleri Fırsata Dönüştürme Yöntemlerinin öğrenilmesi Süre : 2 Gün

E-Bülten

Eğitim takvimini düzenli almak için ad, soyad ve e-posta bilgilerinizi doğru olarak giriniz.